src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Still We Go...

 

För er som mot förmodan saknade uppdateringar på min blogg igår kommer orsaken här:
 <--- Klicka för att se bilden.

Väggarna börjar redan komma närmare mig och ångesten höjs med varje steg, från levande till en Zombie.
Arbetslösheten har redan börjat att märkas av...
...Hoppas på jobb snart igen.
Samtidigt som det är lite "bra" för nu kommer jag hinna med saker som jag tidigare inte hunnit.

Hur som helst så är det "si så där" med mig men jag kämpar vidare i min vardag!
Styr mina steg mot nya mål i den mån det går, det blir nog bra och stort.

Nu återstår bara massa papper och liknade att skicka in, glömt bort hur mycket skit det är man måste göra för att få pengar till brödfödan som Arbetslös.

Jobbtips mottages!

"Smiling Like A Killer" kommer troligen i morgon.

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Spinningblack

Vad har du arbetat med?

Utbildning?

2012-01-17 @ 22:06:41
URL: http://Spinningblack.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn