src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Vinnaren I Tävling Med Nightrage Prylar...

 

Nightrage
har som bekant ställt upp på en intervju här på bloggen!
Där med erbjud jag er läsare en exklusiv tävling där man kunde vinna deras senaste skiva "Insidious" och ett signerat klistermärke.



Nu kan jag prentera svaren och den stolta vinnaren!
Svaren:
1. Av vilka två bildades gruppen 2000?
Marios Iliopoulos och Gus G.

2. Vilken gengre spelar bandet i fråga?
Melodiös death metal

3. Hur lång är skivan Insidious (total tid)?
53:11

Motivering till varför just du ska vinna (gärna mer än en rad eller liknande):
"Jag vill vinna, för att det är ett awesome band som jag följt flera år nu och som alltid levererat till oss fans.
Hårt som helvete men ändå mjukt och mycket känsla i många partier i deras musik. En perfekt mix!
"

Grattis Captain Awesome och vinsten skickas så fort jag fått din adress!!

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Captain Awesome

Faa-aan vad sköj! Har skickat min adress till dig.



Nu blev jag riktigt jävla glad. :)



Rock on brother!

2012-01-17 @ 21:49:53
URL: http://captainawesome.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn