src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Bound By Wild Desire..

 
 
I helgen vart det öl och åter öl.
Gick ut till Rockers Bakficka också för att kolla läget där, men efter ett tag styrde jag mina steg hem istället.
Är man inte på humör så är man inte. 
 
 
Denna här gjorde jag lite snabbt här hemma och det kanske avslöjar hur tråig jag kännde mig och hur rastlös jag också var?
Svår och tuff kombo det där.
 
Ni har väl inte missat "Grimgoths Black Barrel Smoke Tävling..." ?
Förlänger tävlings tiden lite på den också.
 
Cheers!!

Kommentarer
Postat av: MetalPeps

Been there polarna! Vet precis hur det känns!
Ibland är det bättre att bara vara hemma, ta fram lite rö-tjut och dra på sig lurarna och i lugn och ensamt ro lyssna på musiken som funkar bäst!

2012-07-20 @ 00:17:33
URL: http://metalpeps.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn