src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Cherry Bomb...

 
 
I helgen är det ju Munken In The Park så sysslolös kommer man inte vara direkt.
Ska bli kul att få njuta av lite bra musik och mingla runt lite.
 
 Detta fina Patronbälte köpte jag i veckan på Rockmerch och när Kevin fick se det vart han till sig. Han sa också att han ville ha ett eget, så nu vet jag vad jag ska köpa åt han.
 
Fredagstemat är inte så mycket att orda om utan det är en tidlös klassiker.
Nä, vi ses i dimman och ta hand om er nu!!

Cheers!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn