src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Drug Me To Hell...

 
 
Tanken var att jag skulle sätta mig nu för att blogga som vanligt, men jag vakna i morse runt 06:00.
Kunde inte sova för jag var för rastlös antar jag, men nu känns det inte så bra.
Känner mig snurr i bollen och svettig, antagligen är det "abstinens" attack.
Det är inte heller den första, nu ska jag bara vila och fundera på saker i mitt liv.

På återseende och tack för att ni läser och besöker min blogg.

Cheers!! 

Kommentarer
Postat av: It's just moi!

hoppas det är bättre i dag! kram!

Svar: Tack och det är lite bättre!
Grimgoth™

2012-07-27 @ 07:18:46
URL: http://ilromanista.se/
Postat av: Liie

grym du är som fortfarande håller snusen borta! men fortsätt kämpa, jag håller tummarna för att det blir lättare snart!

2012-07-27 @ 14:08:21
URL: http://heyli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn