src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Johan Falk Får Sex Nya Filmer - Premiär 2012...

 
 
Sex nya filmer med den hårdkokte polisen Johan Falk håller på och spelas in och planeras med en premiär 2012.
Dom nya filmerna tar oss med i en stenhård och intensivt historia om polisens specialstyrka GSI.
Serien är inspirerad av verkliga händelser, brottsfall, infiltratörer och poliser.
 
I rollen som Johan Falk ser vi självklart Jakob Eklund och Frank Wagner spelas än en gång av Joel Kinnaman. Joakim Hansson är producent av filmerna och även ny delägare i bolaget Fladen Film som i och med detta tar över rättigheterna till Johan Falk-serien.
 
 
 
(Bilden har inget med dom nya filmerna att göra)
 
Namnen på dom sex nya filmerna:
Johan Falk: Kodnamn Lisa
Johan Falk: Barninfiltratören
Johan Falk: Alla råns moder
Johan Falk: De 107 patrioterna
Johan Falk: Spelets regler

Den första filmen lär komma den 26 September, och jäklar vad jag ser fram i mot detta kan jag avslöja!
Gör du det också??
 
Cheers!!

Kommentarer
Postat av: AK

Jajamen !!

2012-07-25 @ 20:09:11
Postat av: Spinningblack

Jag ser fram emot dessa. Hade missat denna nyhet totalt så jag är glatt överraskad. Gillar de tidigare filmerna.

Gillar du svenska filmer för övrigt?
Själv håller jag nu på att se Annika Lantz filmerna, tycker de är rätt okej!

Svar: Vart också glatt överaskad av detta, och jag gillar en del svensk film.Vad är det för filmer Annika Lantz gjort som du menar?
Grimgoth™

2012-07-26 @ 12:03:59
URL: http://spinningblack.blogspot.com
Postat av: Spinningblack

Annika Bengtsson ska det vara förstås. Filmerna på Liza Marklunds böcker.

Svar: Annika Bengtsson ringer mer klockor och just dom filmerna är jag inte så stort fan av.
Grimgoth™

2012-07-26 @ 19:20:42
URL: http://Spinningblack.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn