src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Länge Nog...

 
 
Länge nog har jag suttit här och halvsvettas i hopp om att kunna skriva något vettigt.
Länge nog har jag försökt att samla mina tankar.
Länge nog har suttit här och suckat.
 
Jag är på en annan plats än här och inget kommer ur mig, mina tappra försök att få något sagt är förgäves, och det blir bara ett viskande och suckande "ööhhhh..".
 
Solen sken igår medan jag satt där på min balkong och njöt av mina öl, sedan kom mitt sällskap och vi satt där och hade det bra.
Det var då det hände, det som förändrade mitt liv...
 
Ett stilla sms och raderna av ett budskap, jag förstog inte först vad det stog?
Var det sant och hade jag lyckas igen?
 
När jag koncentrerade mig en sista gång för att utskilja vad som stog där vart helt plötsligt allt så klart.
Mitt svar på detta sms åkte iväg i fjärran land och flera kom där efter.
Vi sågs sedan för att dela lite tid i hop, när jag sedan ensam hem gick i mörkret så började regna och då kom också regnlåten "Bruce Dickinson - Jerusalem" in i mitt huvud.

Så nu sitter jag här och lyssnar på suset från min dator med tankar i huvudet som inte vill stanna så jag får känna och smaka på dom.

Tack för igår, vi ses snart igen?

Cheers!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn