src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Munken In The Park - Bilder...

 
 
Munken In The Park (hemsida) var i helgen här i den underbara staden Norrköping och det var kul som vanligt att få se staden leva upp igen samt att folk vågar sig ut.
Graveyards "Hisingen Brew" är helt okej att dricka kan jag avslöja.
Innan jag släpper loss korten från dessa två dagar, så måste jag bara fråga:
 
"Är det bara jag eller har Entombed slutat att spela "Evilyn" live?
På Sweden Rock Festival och Munken in the Park gjorde dom det inte.
Det är ju en av mina favoriter!!!! :/"
 
Detta kallar jag humor, fan så bra.

Year Of The Goat.
 
 
 
 
Graveyard.
 
 
Dom har ju stavat fel!
Det ska ju stå W.A.S.P!?
 
Entombed.
 
 
Cheers!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn