src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Silhouette...

 
 
I natt eller innan jag precis vakna så hade jag svårt att sova.
Hade en del tankar i huvudet som snurrat, nu kan det varit vädret ute som påverka mig (det regna och åska) men känns inte så där 100% i min kropp.
Vet nog ännu en gång inte vad jag vill riktigt och sedan händer det inget speciellt skoj i mitt liv just nu heller, känner mig alltså oinspirerad och tom.
 
Kan också vara att efter helgen så kanske den gråa vardagen lite mer påtalig?
Hur som helt så är det väl bara att försöka hitta tillbaka till styrkan och där med livet som finns.
 
Sommar och sol gör ju det hela lite lättare då man kan vara ute en del och hitta på skojiga saker.
Gör också kanske att jag inte har samma lust att vara här framför datorn?!
 
Cheers!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn