src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Här Köper Du Motörhead Snuset...

 

Som ni kanske minns så berättade jag när Motörhead släppte sitt nya snus?
När jag var nere på Sweden Rock Festival lyckades jag hitta en Statoil mack en bit från området där man kunde köpa det, det har nu också kommit till min kännedom att du kan även köpa dessa 150,000 limiterade dosorna online via buysnus.com

 Så vad väntar ni på?
Bara att handla på!

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: elun

Alltså, nu kommer jag kanske låta helt efterbliven: men hur gör man för att de ska skeppa till sverige? Kan man fuska sig runt reglerna på nåt sätt?

2012-06-13 @ 11:24:04
URL: http://blogg.svt.se/psl/blogg/unnes/
Postat av: Grimgoth

Elun:
Vad jag vet så är det bara och beställa utan några problem, aldrig dock testat.
Hopaps det funkar och lycka till!

2012-06-13 @ 13:46:22
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: mI

Funkar inte att beställa till Sverige

2012-09-11 @ 12:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn