src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Home, Sweet Home....

 

Så såg det ut på Facebook igår när jag kom hem.
Packa upp lite snabbt i hallen direkt när jag kom hem, käka lite och sedan vart det soffan och halvsova till och i från.

Hur har man haft det då?
Obeskrivligt, Suraliskt, Kul, Party, Grymma människor, Trängsel, Otroliga band, Trevligt folk.. osv.
Kanske ni fattar?

Detta är en stor karamell jag gått och sugit på ett tag samt att jag tror inte jag fattat än vad jag varit med om riktigt.
Det hände mycket kul utanför och i VIP Området kan jag avslöja och jag ska försöka gå igenom allt samt lägga upp kort i olika delar.

Det blir långa inlägg med massa kort skulle jag tro, vi får se.
Nu är jag så trött och måste äta för jag har suttit här vid datorn utan att det egentligen inte händer nått.

Låt mig samla krafterna och tankarna så kommer inläggen ut igen i vanlig ordning.

Stort tack alla grymma människor som man fick dela sin tid med!
Håll ut så kommer min "Sweden Rock Upplevelse".

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Maria

Härligt du verkar ha haft det:-)blir ju alltid speciell stämmning på festivaler och man träffar oftast på folk man annars kanske inte skulle ha träffat.Kram

2012-06-11 @ 20:18:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn