src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Lost Inside The World...

 
 
Den 22 Juni, alltså för fem dagar sedan (om man räknar med denna) så slutade jag snusa.
Förändring behövdes, och det är ta mig fan ingen lätt resa.
Dom som säger att dom vet säger också att det blir bättre för nu är det verkligen inte roligt, abstinensen kryper i och på kroppen.
Känner mig inte avslappnad alls, trötthet är också ett symptom och rastlöshet.
Är också då och då en sekund från att ta en snus... men jag kämpar vidare.
 
Förändringens tid är här, så även gällande bloggen.
Den kommer få lite nyare utseende på ett sätt (eller flera sätt) också.
Det känns skönt, det är bara det att det kommer ta ett litet tag att fixa till överallt där man kan tänkas finnas.
Självklart kommer ni få första parkett till hela föreställningen också.
 
Känns lite nervöst också för en ganska stor "grej" kommer bli helt ny efter alla dessa år.
Herregud, hur ska det gå? :)

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Liie

vad grym du är som slutat snusa!!

spännande att se vad du hittat på för nytt till bloggen :)

2012-06-27 @ 12:48:10
URL: http://heyli.blogg.se/
Postat av: ztizze

Själv har jag inte ens vågat försöka sluta snusa...

2012-06-27 @ 13:09:06
URL: http://ztizze.blogg.se
Postat av: Maria

Oj vad jobbigt det verkar att sluta snusa men vad duktig du är:-).Själv slutade jag med kaffe för ett par månader sen...var astrött grinig och sur de första veckorna.

2012-06-28 @ 19:55:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn