src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

My Funeral...

 

Så då var Fredagstemat här som en avbrott i min resa på Sweden Rock.
Men det kommer mera.

Kvällen och helgen kommer ägnas åt Kevin och mys, allt annat tar vi som vanligt som det kommer.
Känns som det kan behövas lite lugna kvällar nu efter all fest, och att sedan få göra det med den bästa killen är ju inte fel.

Finns nog inte så mycket mer att säga.
Ta det lugnt där ute i dimman och gör inget jag inte skulle gjort.

Cheers!! 

Kommentarer
Postat av: Ida

Jao, jag var dock jävligt full när vi träffade Heavy, minns knappt ens vad han intervjuade oss om. Undra om intervjun kom ut på rockklassiker?!

Tyvärr tog jag av någon konstig anledning inte speciellt mycket bilder på baden jag såg :/ Har väl en del. Men korten är verkligen dåliga :(

Hade du en bra festival då?

2012-06-15 @ 22:27:41
URL: http://drinkitup.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn