src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Ony Way To Rock...

 

Så här inför Sweden Rock är det en del att fixa och lusten att blogga är lite låg.
Men ni blir inte lottlösa för det.

 Igår skrev jag ut "visitkort" som kan vara bra att dela ut, det är en del pill att klippa ut dom kan jag avslöja.

 Sen som sagt har man ju annat att göra, ja alltså packa och förbereda inför Sweden Rock.
Resten är ju bara bonus (host,host).

Innan jag drar så ska jag hinna med ett "Inför Sweden Rock" inlägg där band, planering, vad jag har med mig till festivalen och annan skoj läsning kommer finnas.

Låter väl bra?

Cheers!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn