src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Förra Helgen...

 

Som ni kanske minns så var jag i Stockholm förra helgen?
Där hände det en hel del grejor, på Tisdagen gick på Hockey och kolla på när Djurgården mötte LHC.
Det vart en nagelbitare som gick till straffar men till slut så tog äntligen Djurgåden hem segern och där med dom viktiga poängen som behövdes.

  
 


Det var även denna helg som jag firade min födelsedag som inträffade i veckan, och då fick jag en hel del jävligt bra presenter.
Självklart kommer jag berätta om dessa i ett annat inlägg.
Spännande va?

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: [lisabjernhagen]

sv: Tack ska du ha! :)

2012-03-05 @ 21:53:53
URL: http://lisabjernhagen.com
Postat av: sanna

upp med lite födelsedagspics då!



sv: haha ja, du skulle allt ha dragit ditt arsle dit! alla borde vara där

2012-03-06 @ 15:49:15
URL: http://ssanibo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn