src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Like A Needle In Your Heart...

 

Helgen var mycket bra och lugn för mig och Kevin, vi åkte dock en tur till stan och strosa runt lite.
Som vanligt gick helgen lite väl fort men så är det ibland antar jag, och veckan har redan börjat om igen.

Funderar en hel del just nu och jag vet inte riktigt vart jag är egentligen fast jag innerst inne vet, rastlöshet antar jag man kan kallas det?
Frustration också så klart, hur som helst tycker jag att något borde hända och det snart.
Hoppas på förändring inom kort, annars kommer jag fastna igen.


Rob Halford - Silent Screams (Album: Resurrection)

Lyssna på låten ist. så kanske ni fattar något?
Och nu tappa jag tyvärr tråden också så då får jag avsluta här.

Cheers!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn