src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Methadream...


Jag vet inte riktigt hur jag ska börja det här inlägget eller vad det ska innehålla riktigt.
Veckan har gått sin gilla gång ännu en gång och här sitter vi nu med detta Fredagstema.
En positiva ting har hänt, så som mina köp på tradera och likande.
Men ändå har jag inte kunnat låta bli att tänka en del på saker i mitt liv, det forntida så som framtiden.
Har väl inte riktigt funnit svaren på allt men en del, allt handlar ju om att jag vill ha förändring i mitt liv igen så jag kan leva.
Av erfarenhet vet jag och tror jag att den kommer längre fram och allt jag behöver vara under tiden är positiv och tålmodig, inte det lättaste alla gånger så klart.

Hur som helst ska vi inte vara nere utan uppåt, snöat in på serien Boardwalk Empire och sett bägeg säsongerna nu, hoppas det kommer en tredje och det snart.

Kevin kommer vara här hos mig även denna helg och det känns skönt för då kan jag hitta styrkan och viljan att kämpa vidare, samt ladda mina batterier inför kommande utmaningar.

Ta det lugnt där ute i dimman och passa på och njut av livet medan det varar!

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Micke

Goda ord där broder, ta till dig det goda i livet och använd energin till att bearbeta det dåliga i livet och njut av livet så länge det varar. :-)

Önskar dig en riktigt bra helg! :-)

2012-03-16 @ 19:35:29
URL: http://loveliferock.blogg.se/
Postat av: Art By Tina - Art & Fashion

Boardwalk Empire var nåt nytt för mig, ny serie? Handlar om?

2012-03-17 @ 11:53:26
URL: http://trueborn.blogg.se/
Postat av: Mia

Att bearbeta sina tidigare trauman i sitt liv är ett måste för att bli en helare och gladare människa:-) även förlåta dem som gjort en illa och våga tänka nytt.Kanske pröva helt andra banor och även byta miljö kan göra under alltså helt ändra spår för att livet ska ändras:-).kram

2012-03-17 @ 13:40:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn