src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Nothing For Nothing...

 

Med en ny helg ankommande så inser jag nu att jag aldrig skrev om min förra, men den var härlig med en ganska lugn och skön Fredag men på Lördagen drog jag till en polare och jag fick där spela Guitarr Hero för första gången.
Ja, du läste rätt.
Hur som helst var det ruskigt kul, sen drog vi hem till mig och där spelades det WII in till sena natten.

Denna helg får jag se hur jag gör, men en sak är säker att jag kommer att se Six Gun och Fatal Smile på The Crash iaf.
Underbart att få ta del av dessa kvällar är det så klart och givetviss extra kul att vara lite inblandad i föreningen.

I mellan all detta fortsätter jobbsökandet och tristessen, men man ska väl inte klaga?
För man lever ju, alltid något!
Även om jag har ganska vardagligt liv som bara flyter på i en väl inövad bana som verkar vara svår att bryta.

Jag sitter här och har gått upp tidigt för att vara mig, klockan är nu 09:00 och jag har varit igång ett tag.
Men kan man inte sova så kan man lika gärna gå upp.
Undrar vad denna dag kommer bjuda på?
Återstår att se, återstår att se....

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: ztizze

Ha en grym helg vad du nu än hittar på :)

2012-03-30 @ 17:42:19
URL: http://ztizze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn