src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Nya Tröjor...

 

För ett tag sedan klickade jag hem lite tröjor från Rockmerch, det är alltid lika kul att handla där.
Sen när paketet kommer och man får öppna det och ta upp tröjorna och syna dom, färgerna och motiven.
En oslagbar känsla enligt mig.

Nu tar vi en närmare titt på dessa tröjor.

 
  
 

Judas Priest - British Steel, Slayer - Reign In Blood (fanns inte kvar på hemsidan), Twisted Sister - I Wanna Rock, Dio - Holy Diver, Airbourne - Running Wild och Motörhead - Inferno.

Vilken/Vilka tycker du är snyggast?

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: sanna

oooohhh, önskar jag hade råd att shoppa ihjäl mig på rockmerch, haha

2012-03-13 @ 16:29:13
URL: http://ssanibo.blogg.se/
Postat av: Stefan

Snygga tröjor lagom till festivalsäsongen!

2012-03-13 @ 17:54:29
Postat av: Spinningblack

Jag ger Twisted sister min röst.

2012-03-13 @ 18:25:22
URL: http://Spinningblack.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn