src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Out Of Order...

 

Har ni dagar då inget stämmer eller blir rätt?
Så är denna dag för mig, har för mycket i huvudet och känner inte för bloggen idag.
Därför ska jag ägna mig åt lite andra projekt och förhoppningsvis bli lite klarare i huvudet.
Vill bli klar med projektet i fråga och detta gör det så klart svårt för mig att fokusera på annat.

Kommer troligen tillbaka imorgon här på bloggen!
Tack!

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Micke

Jag känner igen mig alltför väl i vad du skriver.

:-/

sv:

Stort tack och djup bugning, broder! :-)

2012-03-21 @ 23:28:29
URL: http://loveliferock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn