src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Time To Run...

 

Igår var jag på rekryteringsmässa här i stan, det var som vanligt massor av folk där och en del intressanta företag som man känner till och varit i viss kontakt med tidigare.
Vart en del papper, gratisprylar och godis med sig hem.
Men kanske det viktigaste var att jag fick ganska bra kontakt med två företag som jag sedan maila direkt när jag kom hem, var ett svara att dom skulle höra av sig inom "närtid".
Vad innebär det egentligen?

Hur som helst så finner jag nu ny energi i kroppen och inspireration, visst är det härligt.
Det är till den graden att jag till och med lyckas strunta i att min A-kassa vill ha papper (som jag redan skickat) igen, dessa la jag på lådan idag.
När och hur mycket pengar jag får vet jag alltså inte än, men jag fokuserar inte på detta nu för det får lösa sig.

När jag är ändå inne på inspererande saker vill jag ta upp en grym bloggare som har detta ämne just nu till och från.
Där får vi läsare små tips hur vi ska få mer tid över och även dagens uppgift samt annan skoj läsning, älskar hur bloggaren i fråga gör detta och det är en sak jag alltid imponeras över att hon tar sig tiden och viljan till dessa inlägg.
Hur som helst för er som missat kolla in Liie´s blogg!
Du kommer inte ångra dig!!

Jag ska följa hennes råd idag "Motivera dig genom att ge dig en belöning".
Något jag kör med sedan innan och gjort ett tag, men vilket bra tips ändå!

Fredagstemat idag är som ni märker långt, kanske det längsta?
Underbart, för det får stå som ett kvitto för det jag skriver om här.

Precis som Metal (en annan grym blogg) gjorde med din kategori "Veckans Citat", vill jag där med bjuda in er som vill att göra gästspel här i mitt "Fredagstema".
Välj ut en grym video/låt och berätta gärna om den och varför ni valde den så kommer det ut här.
Hoppas på att det blir många så vi kan köra som en serie och kul grej.

Tänkte avsluta med att berätta hur mitt samtal med min arbetsförmedlare slutade...

Vi hade snackat ett tag och hon kom in på det vi diskuterat om och det var ett möte så hon sa något i stil med att hon skulle kalla mig till det.
Mitt spontana svar var: "Ja, gör det. Du vet jag är som en superhjälte, kalla på mig så kommer jag!"
Sen avslutades samtalet med "Trevlig helg!"

Så...trevlig helg och vi ses i dimman, i morgon ska jag se Six Gun och Fatal Smile på The Crash.
Mer om den kvällen lär komma!!

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: CrimsonAnna

Cool idé med veckans gästspel:) jag är med:)

2012-03-30 @ 19:56:03
URL: http://metalanna.blogspot.com
Postat av: Ida

Ja, förr eller senare så löser det sig. Jag hoppas dock på förr.

2012-03-30 @ 21:41:41
URL: http://drinkitup.blogg.se/
Postat av: Liie

tackar så mycket för länken och fina ord! ibland förstår jag inte själv att jag tar mig tiden och viljan att göra sånna här inlägg jag som är så lat haha, men när man märker att det uppskattas av i alla fall ett par personer så är det värt det :)

2012-04-03 @ 14:26:29
URL: http://liie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn