src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Bob Marley Memorial...

 

I helgen var det dags för "Bob Marley Memorial" som musikföreningen Blacka Musik arrangerar.
Arrangemanget hålls sedan ett par år tillbaka utomhus och drivs helt av ideella krafter, och så klart måste man ju stödja detta med ett besök om du frågar mig.
Det hela hålls i parken till Skärblacka Folkets Hus.

Jag och en gammal polare drog ut, det var en härlig resa.
Måste också säga att detta måste jag göra om då detta var mitt första år, det var så klart en bra försmak av årets andra festivlaer och liknande som man säkert kommer besöka.

Tog inte överdrivet med kort men tänkte ändå bjuda på några av dom.

 Årets första festivalband, kosta 20kr och det var frivilligt att köpa det. (Bilden är klickbar)

 Detta hade jag på mig för den kvällen. (Bilden är klickbar)


Kalle Baah.


Ganska bra uppslutning.





Det var faktiskt alla kort jag kunde bjuda på, spännande va?
Som sagt ska jag försöka göra om detta nästa år.

Underbart väder samt stämning, helt perfekt början på sommaren!

Cheers!!
Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn