src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

For A Thousand Beers...

 

I Fredags kom Kevin hit till mig, vi umgicks och kolla på hockey vm och hade det bra.
Det var en grym dag, på Lördagen skulle jag till The Crash så då fick han vara hos barnvakt.
Visst var detta också en toppen kväll, förutom att jag var så klantig och tappa min digitalkamera i golvet så den gick sönder.

Linsen vill inte gå in och när den väl startar så fungerar inte knapparna, blir så besviken på mig själv för denna skulle jag ju vara extra rädd om.
Absolut ingen extra utgift som jag behöver nu heller så klart, blir att försöka köpa en ny så fort det bara gå med tanke på att det är bara ca. 30 dagar till Sweden Rock Festival.

Söndagen gick åt att hämta Kevin för att sedan mysa med honom och Mc Donalds mat samt lite film och annat.
Och nu har en ny vecka börjat och planerna för den är inte gjorda ännu, blir att ta igen lite "nätjobb" som jag har framför mig.

Vet inte riktigt vad mer jag ska säga och berätta om nu faktiskt, så jag tror att detta får räcka.
Huvudsaken är ju att ni får veta lite om vad som försegår i kulisserna här hemma och att jag lever!

Cheers!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn