src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

In Your Eyes...

 

Det är allt för sällan jag skriver om mig och mitt liv, men ska jag vara ärlig (och det ska jag väl?) så händer inte så mycket spännande just nu.
Livet liksom bara "är".

Men jag klagar inte för jag har focus på saker som jag kämpar för, så som framtid och jobb i korta drag.
Det också roligt att se att bloggen fortfarande går bra och att folk besöker och kommenterar den, samt också länkar till den.

Samt att man får erbjudanden att vara med i andras bloggar, det är nog extra roligt.
Det får mig att tänka och vara utan för den blogg och kanske även roll som man har här.
Bara Metal är en bra och välskriven blogg som jag följt länge nu, den firar nu två år och precis som jag brukar göra så har även denna bjudit in bloggare för att skriva om sina minnen till musik och liknande.

En ära att få tillfället att vara med så klart!
Så i brist på något roligt i detta inlägg så ber jag er nu att kolla in inlägget på Bara Metal

Cheers!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn