src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Telepathic Screams...

 

I helgen som var så hälsa jag på ute hos Farsan, där vart det som vanligt att sysselsätta sig med olika projekt a´la handy man.
Vi åt gott och njöt av solen också så klart, hann även med ett par kalla öl.

Har fått tid och fundera lite också, det blir ju lätt så när man kommer bort från sin egen vardag och liknande.
vet inte riktigt vad det är med mig, har en liten period känt en skum känsla i kroppen som jag inte kan sätta fingret på.
Men jag försöker att inte tänka på den och slå bort den, men det går inte alltid.

Känna som jag står mitt i mellan allt i en värld där jag längre inte har kontroll eller känslor, många skumma frågor finns i mitt huvud som nog ingen kan besvara.
Bara vara och se vad som händer får bli min plan nu, fokusera på annat i den mån som går.

Under tiden får jag leva i denna skumma värld.
När jag försöker skriva detta inlägg kommer jag på mig själv med att sväva bort i tankarna, och bli ofokuserad.

Nä, vill nog också komma i väg till Sweden Rock.
HA! det kanske är enkel resfeber?

Cheers!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn