src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Conviction...

 
Fredagstemat är här med dunder och brak med denna lite udda video av Deicide, denna låt är från "To Hell with God" som också är den senaste plattan.
Enligt mig så låter de för första gången på länge som de ska då skivorna "Insineratehymn", "In Torment in Hell", "Scars of the Crucifix" och "The Stench of Redemption" inte håller måttet.
Nåväl, nog om musik!
 
För er som inte kan följa mig på Facebook så skrev jag följande status i Onsdags:
"The dark clouds surrounds me, it's hard to breathe when there is no air, and the pressure is intensifying. Nowhere to escape, while the eyes are obscured by the darkness staring into eternity. Today is the day my scars bleed the most ..."
 
Och igår kom:
"Lite småärenden utförda och klara, fick en vision igår kväll också som kan bli kul att genomföra. Fan, nu brinner jag igen! :D"

Det sista blir nog både kul och sedan får vi hoppas att jag får i hop den.
Vad den är eller innehåller kommer jag så klart inte avslöja, dock kan jag avslöja att OM det blir bra så kommer ni få njuta av det hela iframtiden!
 
För er med Facebook kan alltid "gilla" min sida där.
Släpper ut en del saker där som aldrig hamnar på bloggen.
 
Så vi kanske ses i dimman och som vanligt får ni ta hand om er där ute så ses vi snart igen!

Cheers!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn