src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Too Many Food...

 
I helgen som ni kanske vet så var Kevin här hemma hos mig igen, Fredagen vart rätt lugn och vi var mest hemma och mös till lite olika filmer.
På Lördagen åkte vi ner på stan för att möta upp syrran och mor min, vi gick till china och åt.
Kevin tog friterade tiger-räkor, det låg 8-5 på tallriken och när han var klar fanns det bara 3 kvar.
Imonerande för en 7-åring tycker jag.
En annan sak som är imponerande är hur snabbt och bra han börjat kunna läsa, ständigt när vi är hemma eller ute på äventyr så berättar han om olika saker och vad det står.
Får en att stanna upp och tänka till, vi ser ju ständigt skyltar och liknande men bryr vi oss?
Sällan om aldrig men för denna 7-åring som ser världen på ett annat sätt så stannar han upp och läser samt tänker till... Vi har nog en del att lära av våra små barn!
 
Det var en förbaskat trevlig helg och nu är det tomt här hemma efter honom igen, en känsla som jag aldrig kommer välja mig vid skulle jag tro.
 
Hoppas ni haft en lika trevlig helg som jag!

Cheers!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn