src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Utan Att Fråga...


Igår innan Illfigure, Junkstars och Sparzanza på Dynamo upptäckte jag att jag jag den kvällen lyssnade mycket på punk och progg, en hörnsten i min musiksmak som alltid kommer värma mitt hjärta.
Därför tänkte jag också visa upp denna låt för er i mitt Fredagstema.
 
Bilder från gigget kommer så fort det går, men kan redan nu avslöja att det var en bra kväll.
Träffa på både kända och okända människor.
 
Kvällen och helgen kommer jag bara ta det lugnt och återhämta mig samt umgås med Kevin.
Är lite lätt bakis nu när jag skriver detta så tänkte avsluta här.
 
Ta det lugnt ute i dimman för er som ska dit.
 
Cheers!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn