src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Amon Amarth Släpper Vin...

 
Amon Amarth är ännu en rad av metal grupper som nu lanserar sitt egna vin, "Amon Amarth - Shiraz".
 
Vinet beskrivs på följande sätt:
"Den australiska Shiraz har en djup röd färg och fyllig smak med björnbär, lakrits och smaker av peppar.
Ett torrt rött vin med mjuka rundade tanniner som ger den en långvarig fruktig finish.
Därför är det särskilt rekommenderas för kraftig eller rejält stekt hjortkött.
Serveringstemperatur: 16-18 ° C
Sång rekommendation: Amon Amarth "Twilight of the Thunder God" och "Pursuit of Vikings" (Youtube länkar till låtarna med tillhörande video).
 
   Kommer du att köpa och testa detta vin?

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Spinningblack

Tror faktiskt inte att jag kommer köpa detta vin. Känns som att allt för många band släpper ett eget vin, marknaden känns lite mättad. I alla fall för mig.

Svar: Jo, lite mättad är den på just vin och jag är ingen vin drickare heller.Men kanske det blir en flaska i framtiden "bara för att". :)
Grimgoth™

2012-10-16 @ 19:05:34
URL: http://Spinningblack.Blogspot.com
Postat av: RockyRoute

Mmm. Shiraz är min favoritdruva så det här ska testas! ;)

Svar: Tycker jag allt, och avslöja gärna vad du tyckte också!
Grimgoth™

2012-10-16 @ 19:43:00
URL: http://RockyRoute.blogg.se
Postat av: SpaderEss

Kommer det på Bolaget så kanske.

2012-10-17 @ 14:10:34
URL: http://spaderess.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn