src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Fragile Minds Collide...

 
Dagarna blir till veckor och tiden bara rullar på, samtidigt blir jag allt sämre på att berätta om mitt liv och vad som händer i det för er.
Men livet är bra och härligt, umgås och träffar Ella så mycket det går.
Vi äter, spelar spel eller tittar på serier samt film i hop.
Gör vi inget av detta så spelar vi poker ihop online, ett intresse som blommat upp efter som man nu mer är medlem i en "poker klubb".
 
Vi är alltså en grupp som spelar två gånger i veckan online, i framtiden hoppas vi på att kunna ses och spela live med, något som jag varit med på förr och det är i stort sätt samma folk som spelar nu med.
Med några nykomlingar med, det var faktiskt där Ella och jag uptäckte varandra kan man säga.
Men det är kanske en annan historia?

Vill ni att jag ska berätta den?
 
I helgen som var hade jag Kevin och efter som det var rätt dåligt väder så vart det mest innemys, vi byggde upp bilbanan som han har här hemma och lekte lite med den.
Det var en underbar helg som vanligt med han vid min sida.
 
Denna helg, blir det nog att festa till det lite samt att gå på The Crash, gäller att passa på att roa sig lite med.
Vi får se hur det blir helt enkelt.
 
Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Mary

Ja berätta mer om det! :-D

Svar: Ska se om jag kan lösa det inlägget då. ;)
Grimgoth™

2012-10-24 @ 22:23:24
URL: http://maryraven.blogg.se
Postat av: ztizze

Ha en grym helg. Let there be rock !

Svar: Detsamma mannen!
Grimgoth™

2012-10-26 @ 12:12:24
URL: http://ztizze.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn