src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Heaven's On Fire...

 
En klassiker bland klassiker blir det i dagens Fredagstema.
Kanske jag ska försöka sammanfatta veckan som gått?
 
Först måste jag säga att veckan gått fort, nästan lite väl fort...
...men en del har ju också hunnit hänt.
 
Umgåtts och träffat Ella en del så klart (ja, min nu mer flickvän för er som inte hänger med), vi har gått på bio och sett Resident Evil: Retribution samt spelat poker ihop online.
Sedan har jag också införskaffat en biljett till Iron Maiden.
Vilken vecka, och än den inte slut för på Söndag ska jag se W.A.S.P också.
Som vanligt kommer nog ett inlägg om det hela med kort!

Idag hoppas jag på sällskap och öl, sen får man se vad som händer.
Så med andra ord så ses vi i dimman!
 
Några av er där ute som läser som kommer se W.a.s.p. på Söndag?
Ses där isåfall!
 
Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Spinningblack

Passande fredagslåt då Kiss nya platta släpptes idag. min vinyl ligger dock på utlämningsstället till imorgon när jag har tid att hämta ut det.
Jag kommer att åka på wasp på söndag, kommer bli så kul, har inte sett dem sen 1999!

Svar: Var lite min tanke faktiskt.Kul, och ser du mig så kom gärna fram och hälsa :)
Grimgoth™

2012-10-05 @ 18:38:23
URL: http://spinningblack.blogspot.com
Postat av: Viola Vamp

Vad roligt! Jag träffade din flickvän på Wasa förra sommaren faktiskt. Blev så förvånad över att hon var från Söderhamn, vilket en medhavd polarinna till mig också var. De satt liksom mitt emot varandra och var från samma håla. :) Lite komiskt.

Svar: Fan vad världen är liten eller är det bara Norrköping som är litet?
Grimgoth™

2012-10-06 @ 12:10:37
URL: http://violavamp.com
Postat av: Seance

Fett fredagslåt! W.A.S.P. ska ses nästa söndag,

2012-10-06 @ 22:54:32
URL: http://seance.blogg.se/
Postat av: RockyRoute

Maiden & W.A.S.P lät awesome du. Jag hade också en jäkla tur som fick biljett till Maiden.. W.A.S.P hade jag velat åka på men hade fan inte råd. Vart det bra?

Svar: Ja, Maiden blir skit bra som alltid och W.A.S.P rocka på som vanligt.Kommer ett inlägg med bilder och liknande under kvällen :)
Grimgoth™

2012-10-08 @ 16:54:12
URL: http://RockyRoute.blogg.se
Postat av: Liie

Måste bara gratulera till förhållandet, vad roligt! :D

Svar: En tackar.
Grimgoth™

2012-10-08 @ 19:28:54
URL: http://heyli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn