src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

A Eulogy For The Living Lost..

 
Vinn Konsertbiljetter Till Trivium m.fl. I Stockholm...
 
I helgen vart det att dricka öl och lyssna på musik, allt detta med mycket trevligt sällskap in på småtimmarna.
Lördagen och Söndagen gick åt att återhämta sig och se ännu mer film med just detta sällskap.
Otroligt trevligt.
 
Dagen idag går till att fixa papper och göra andra "måste göras" saker, att jag just nu sitter och bloggar 06:41 har med att göra att jag inte kunde sova så då är det lika bäst att gå upp.
 
Några mer speciella planer finns väl inte så där direkt vad jag vet, ska fortsätta lägga massa energi på att finna jobb också.
Inte det lättaste tyvärr i dagens läge.
 
Detta får räcka "for now".

Cheers!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn