src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Discover Me Like Emptiness...

 
Vinn Konsertbiljetter Till Trivium m.fl. I Stockholm...
 
Ni som följer och följt min blogg ett tag nu vet ju att jag ofta snackat om att aldrig ge upp och hur livet ibland känns som en berg och dalbana?
Så har det varit en tid för mig, men sedan helt plötsligt så går allt uppåt och bara vänder.
Exakt så är det i mitt liv just nu!
 
Svävar omkring på mina svarta moln (det är som rosa för dig) och bara har en "good feeling" inombords, kan ju ha med att göra att en hel del positiva saker händer omkring mig så klart.
Men som ni kanske vet så med positivt tänkande så kommer positiva saker!
 
Fan va nice...
 
I helgen ska man få se: Sarea, Violent Divine och Last Temptation på The Crash.
Helgen efter det är det W.A.S.P som gäller.
Som sagt det händer en del positiva saker i mitt liv, och så har man också saker att se fram i mot!
 
Ville bara att ni skulle veta detta! :)

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Art By Tina - Konst & Fashion

Svårt att säga hur effektiv den är som träning i nuläget då jag bara testat den två gånger á 3 min åt gången, men man känner ju att magen får arbeta eftersom man spänner sig rejält då den slår rätt kraftigt mot magmusklerna. Men i nuläget vet jag inte om det är träningsvärk eller blåmärken som gör ont haha. Men man blir varm och svettig och det är ju alltid ett gott tecken på att träning funkar.

2012-09-28 @ 13:09:46
URL: http://trueborn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn