src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Iron Maiden Kommer Till Sverige...

 
Nu står det klart att den legendariska gruppen Iron Maiden kommer till Sverige den 13 Jul. 2013.
Dom kommer besöka Friends Arena i Stockholm, vi får så klart hoppas att dom också kommer till Ullevi som är mer eller mindre deras andra hem, men ännu finns inga datum dit.
 
Biljetterna släpps via Livenation den 2 Oktober 2012 klockan 09:00.
 
Detta går ju bara inte att missa!
Kommer du att köpa biljetter?
 
Cheers!

Kommentarer
Postat av: Art By Tina - Konst & Fashion

Tack för det, nu var jag ju bara tvungen att lyssna på saxon hela morgonen=)

Svar: Förstår jag, Saxon är ju as grymma!
Grimgoth™

2012-09-27 @ 09:38:47
URL: http://trueborn.blogg.se
Postat av: Anonym

Blir nog en grym konsert. Kommer dock inte köpa biljett på tisdag då spelning är mitt i sommarsemestern och jag vet ej ännu planerna för sommaren ännu. Köpte biljett till Wasp igår i alla fall!

Svar: Klart det blir en bra konsert, ska försöka få biljett dit och vet ej vad jag gör då heller men det får lösa sig.Antar du köpte W.a.s.p biljetter till Linköping då.
Isf. kanske vi syns där. ;)
Grimgoth™

2012-09-28 @ 06:55:21
URL: http://spinningblack.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn