src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Strutter...

 
"Nu är inget 100% men jag känner endå att jag vill gå ut med en "tease".
Under hösten och vintern kommer jag kunna lotta ut en del biljetter till eftertraktade konserter!
Mer info och liknade kommer så fort jag vet mer så håll ögonen öppna!"
 
Detta släppte jag ut via Facebook igår, nu får ni samma meddelande i mitt Fredagstema.
Idag var jag också hos ett företag för att bli "intervjuad" för ev. jobb så ja det händer en del i livet som måste gå i lås.
Hoppas verkligen att allt löser sig nu bara, och som vanligt gäller "Den som lever får se".
 
Skönt att jag har denna kategori då jag kan få skriva av mig lite om mitt liv då jag inte kanske gör det så ofta längre i övrigt, som vanligt kanske det inte händer så mycket skoj elelr man inte har tiden eller lusten!?
 
Ikväll så ses vi i dimman så ta det lugnt där ute!

Cheers!!
 

Kommentarer
Postat av: Micke

Ha en riktigt bra helg!!! :-D

2012-09-14 @ 23:20:44
URL: http://loveliferock.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn