src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Rawfish och Billion Dollar Babies @ The Crash...

 
Den 27 April gästades The Crash av banden Rawfish och Billion Dollar Babies, en kväll jag inte missade.
Det hela började som vanligt i vänners goda lag på förfest med massor av snack och musik, vi drog sedan vidare till Bacchus Bakficka.
 
Efter ett tag ramla fler och fler folk in och kvällen kunde börja på allvar, sammanfattningvis så var kvällen toppen och jag tror jag var hemma runt 4 - 5.
Nu blir det kort!!
 
 
Tack Billion Dollar Babies för pratstunden och den signerade planchen.

Cheers!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn