src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Slave To This World...

 
Fredagstemat är extra svängit för det är så jag känner mig idag efter en bra vecka som gått förvånansvärt segt med tanke på att det varit kort vecka!
Jag tror dock att det kan ha med omställningen av klockan att göra?

Hur som helst så är det äntligen Fredag, i helgen är det Kalle Baah och Black Barrel Smoke här i stan för den som orkar och vill.
Jag både orkar och vill men väljer istället en lugn helg med Kevin och där med sparar jag på pengarna lite, vilket känns helt rätt.
 
Måste också säga att jag mår bra, jäkligt bra!
Allt flyter på i min väg och tillvaron känns både trygg och ljus, jobbet är en del av det vilket är underbart.

Med allt detta sagt så får ni ta det lugnt ute i dimman och hoppas att ni hittar hem.
Trevlig helg!

Cheers!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn