src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Thunderstruck...

 
Detta är ett kort på mig i från Lördags, klockan är 03:18 och jag står med en öl i handen.
Troligen är det stängningsdags också, låt mig nu berätta om min Lördags-natt.
 
På Facebook skrev jag följande rader...
Status ett:
"Dags att dra till förfest sedan ses vi alla på The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening!!!"

Status två:
"I kväll vart jag verkligen "You've been - thunderstruck" och på engelska också!"

Status tre:
"Helt otroligt, har inte glömt gårdagen än.
Men vi tar ändå lite film och mat nu...
"But you were always on my mind".
"

Väl framme på förfesten som bjöd på skönt sällskap med mina vänner som spelade hårdrock var det efter en lång och svår tur dit äntligen dags för mig att få sitta ner och vila upp mig efter vandringen som kändes som en evighet.
Första ölen öppnades och festen började på allvar för min del, sedan vart det dags att få ge sig i väg ännu en gång på en underbar kväll till Bacchus Bakfika, där tre band skulle inta scenen och bjuda på undersköna toner.
 
Som vanligt vart det mingel och skitsnack där med, folk man inte sett på länge och liknande.
Fick under kvällen en del härlig information som värmde mitt hjärta och en del förgyllde min tillvaro mer än andra.
Som en kväll brukar vara med andra ord!
Älskar mitt andra hem med dess besökare.
 
Kvällen gick vidare på efterfesten på Stopet där en del av dom man redan träffat på även uppenbarade sig, men det var också där det jag aldrig trodde skulle hända hände.
Helt plötsligt stog där en underskön uppenbarelse, inte lik något jag sett i mitt liv tidigare.
Vi börja snacka och efter som det hela skedde på Engelska vart det mer spännande och utmanade.
Minns inte allt vi yrade om men just då var jag lyckligast i världen.
 
När stället stängde skulle jag hämta min jacka för att styra mina steg hemmåt, och det var även då denna underbara människa som jag just tillbringat några timmar med också försvann.

Var allt bara en dröm?
Det trodde jag med tills jag kollade igenom min kamera och hittade fotobevis på oss två.
(Kortet ni tittar på i detta inlägg är det kortet, men med personen borttagen)
Fan, vilken underbar kväll du gav mig.
Troligen kommer vi aldrig mer träffas men jag har minnet av dig kvar!

Tack för en underbar kväll!

Cheers!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn