src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Vinnaren I Bring Me The Horizon Tävlingen...

 
Då var tävlingen där man kunde vinna konsertbiljetter till Bring Me The Horizon.
Inte så många tävlande denna gång som det brukar, kanske ni missa det hela eller vad vet jag?
Kul dock att jag ändå kan dra en vinnare som får gå på denna bejublade grupp.
 
Vinnaren är:
Cecilia Dijkstra med motiveringen:
"Varför skulle jag få vinna då? Jag älskar bmth och har gjort det ända sedan jag hörde Suicide Season för första gången. Dom har hängt med mig i flera år nu och jag tycker bara om dom mer och mer. Jag menar hur sjukt bra är inte Sempiternal? Kan nästan redan säga att det är min favorit av deras album. Det skulle vara så sjukt kul att se dom i Maj och få höra dom nya låtarna live!"

Stort Grattis!!

Cheers!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn