src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Take This Job And Shove It...

 
I 6 måndader har jag haft jobb, i 6 månader har jag haft bra med pengar, i 6 månader har jag haft ett bra liv...
... nu är det slut för denna gången men jag är inte orolig, för även om Fredagstemat innehåller denna låt (som alltid spelas när jag slutar ett jobb) så ser jag ljust på framtiden för det.
 
Är inte heller orolig för jag vet att jag överlever på ett eller annat sätt, och jag har varit här förut.
Bara bita i hop åk köra på vidare.
Någonstans där framme finns hoppet om en bättre tillvaro för mig.
 
Vi ses i dimman!

Cheers!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn