src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Vinnaren I Grimgoths The Generals Tävling...

 
 
Då är "Grimgoths The Generals Tävling" slut.
Ni tävlade om The Generals två skivor "Stand Up Straight" och "Blood For Blood".
 
 Vinnaren vart : Mikael Tholander med motiveringen:
"Den perfekta presenten till min pöjk som fyller 16 år han har inget annat en sådan musik i skallen. och lite pengar skulle sitta fint. Rock On."
 
Stort grattis, vinsten kommer skickas så fort jag fått svar på mitt mail som jag skickat till dig!
 
Cheers!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn