src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Lars Demian På Munken...

 
Men vad är nu detta?
Inget Fredagstema?
Nä, det är ju Lucia idag och då kan allt hända!
Igår spelade Lars DemianSaliga Munken här i stan, och nu ska ni få se kort och filmklipp från det hela, så det blir ju minst 100% bättre än vilket Fredagstema som helst!
 
Lars Demian och hans musik har jag följt länge och väl, och efter många missade chanser at tse honom så tog jag nu denna chans att göra det.
Och vilken kväll!
Han är ju helt fantastisk!

Jag hittade en högtalare längst framme vid scenen com jag satt på och där på min första parkett satt jag som en kung, undrar vad resten av publiken gjorde vid sina bord och stående på betryggande avstånd?
Jag kolla knappt åt det hållet för där satt jag i min bubbla.
Är det dom eller jag som är galna?
Har man chansen att stå nära så tar man väl den?
Hur som helst så störde jag mig inte så mycket på det för här kunde jag sitta ensam och njuta.
 
Tack, och jag vill fan se dig igen.
Ja, mer än gärna!
 
När dom plötslig ställer sig och posar för en vet man att man antagligen gjort något bra.
 
Sista kortet tror jag säger det mesta av vilken lyckad kväll det var.
 
Att jag fick mina skivor signerade och en planch med mig hem satte pricken över I:et.
Nu till mina filmklipp från kvällen.
 
Lars Demian - Se Nu Tittar Lilla Solen In Igen (Live På Munken)
 
Lars Demian - Svenne Tills Du Dör (Live På Munken)
 
Lars Demian - Knark (Live På Munken)
 
Lars Demian - Asien Igen (Live På Munken)
 
Lars Demian - Serenad Kl 04.15 (Live På Munken)
 
Cheers!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn