src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

A Day To Remember...

 (Bilden är hämtad från inlägget "Man In the Mirror".)
 
Idag fyller jag år.
Jag är alltså 12784 dagar gammal dvs. 35år eller som vi över 30 säger, tjugofemton.
Ni som inte nått den åldern än kommer förstå att det är jätte bra att säga så då man låter mycket yngre!
 
Tänkte bjuda på lite väl valda kort på mig i hop med textrader som jag tycker passar.
Och på Facebook har redan en del "Grattis" trillat in, hittills inget nyskapande eller extra roligt utan bara "Grattis".
Vi får väl se om det ändrar sig, klockan är just nu 07:14 och jag undrar vad jag gör uppe!
När ni läser detta är klockan 18:00 och musiken har börjat spelas här hemma och bland dom första ölen dricks...
 
Ikväll ska jag dricka några öl och lyssna på musik, en och annan Jack Daniels lär det nog bli med.
Får nog sällskap också av en polare.
I helgen blir det party med stort P, hur allt kommer bli får man se och hur man sedan mår när all fest är slut vill jag inte tänka på!
 
Nu kör vi!
 
"Another year has passed me by
Still I look a myself and cry
What kind of man have I become?
All of the years I've spent in search of myself
And I'm still in the dark
'Cause I can't seem to find the light alone."
 
 
"There's a man that I used to know
And sometimes he still visits with me
When it's late and the alcohol's glow
Is nearly gone
And it's time to awaken."
 

"Once you walked so tall and handsome
Now nobody even wants you around
Now you're just some kind of
Leftover clown
Now you're like Quasi Modo crying."
 
 
"I wonder what tomorrow has in mind for me
Or am I even in it's mind at all
Perhaps I'll get a chance to look ahead and see
Soon as I find myself a crystal ball."
 
"Regrets, I've had a few
But then again, too few to mention
I did what I had to do and saw it through without exemption
I planned each charted course, each careful step along the byway
And more, much more than this, I did it my way."
 
 
"Vakna Inom Mig Med Återspegling Av Din Flamma"
 
Cheers!!

Kommentarer
Postat av: CrimsonAnna-vardagslyckans sköldmö

Stort grattis=) Enligt en vän till mig som är jämngammal med dig är du bara 25 =)

Svar: haha, jag vet och hälsa din vän att jag fick visa leg på bolaget igår!*prutljud och ett pilutta dig*
Grimgoth™

2013-02-21 @ 18:41:55
URL: http://metalanna.blogspot.com
Postat av: madesch - we're gonna dive into madness of life

Oj oj, grattis på födelsedagen!

Svar: Tackar!
Grimgoth™

2013-02-21 @ 18:49:54
URL: http://madesch.se/blogg
Postat av: RockyRoute

Haha, congratz dude! :D

Svar: Tackar!
Grimgoth™

2013-02-21 @ 22:28:05
URL: http://RockyRoute.blogg.se
Postat av: SpaderEss

På fejjan blev det bara ett grattis, men även på bloggen. :-)
http://spaderess.blogspot.se/2013/02/grattis-nina-simone.html

Svar: Tackar!
Grimgoth™

2013-02-24 @ 19:22:48
URL: http://spaderess.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn