src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Bara Metal...

När Bara metal fyllde två år vart jag inbjuden att gästblogga hos honom i ämnet "Första gången jag hörde…", just därför ville jag ha med han i mitt 4-års jubileum.
Hans blogg innehåller varierande inlägg och intressanta detaljer och synpunkter som man kanske inte lägger märkte till i första hand?
Lite så där härligt nördigt, men den innehåller också grymma tävlingar samt annat gott & blandat.
En godis påse på Fredagsmyset kan man säga!
 
Låt mig presentera: Bara metal.

 
Det kanske inte är så ofta som jag skriver om det privata här längre på bloggen, eller ens om det som händer i mitt liv som förr.” Så enkelt inledde Grimgoth ett inlägg daterat 31 maj 2012.
Jag läste det sakta och andaktsfullt för varje ord det blev längre, och än idag är det bland det bästa blogginlägg jag någonsin läst – och jag läser ganska många.
Att våga berätta om sig själv, sitt liv, sina ekonomiska problem och all förbannad skit som följer av det – det är stort.
Alla nyheter om metal, nya albumsläpp, nya videor och filmrekommendationer till trots – det är såna inlägg som gör en blogg levande, som gör den till den loggbok den en gång var menad att vara.
Grattis till fyra år på nätet, Grimgoth, kör fyra till!
Undertecknat
//Bara Metal

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Art By Tina - Konst & Fashion

Det var ju tur att inte videokvalitén var störande kass. Måste erkänna att Mac inte har satsat fullt på webbkameran - men jag har också hört att dom senaste modellerna ska vara bättre, kanske dags för en uppgradering snart.

2013-01-27 @ 22:51:21
URL: http://trueborn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn