src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Enter Reality...

 
Då var man tillbaka i bloggen på allvar efter mitt 4-års jubileum.
Känns bra även om jag njutit av min lilla paus.

Allt rullar på här i kulisserna och diverse projekt samt andra saker finns i huvudet, sen får man se vad det blir av allt så klart.
Nu gäller det bara att hitta fokus och stuktur igen så man kan gå framåt igen, känns som jag stått stilla nu ett tag.
Tror nog mest att det beror på att man varit ledig från bloggen.

Ser nog också fram i mot denna helg som kommer gå i lugnets tecken, inga förväntningar eller förhoppningar utan bara vara med kanske även inslag av impuls?
 
Finns det så mycket mer att säga?
Kanske?
Kanske inte?

Som sagt nu blir det att hitta fokus och stuktur igen...

Cheers!!
 

Kommentarer
Postat av: Art By Tina - Konst & Fashion

Kan inte du också lägga upp ett inlägg med förra årets frisyrer ;)

2013-02-01 @ 16:54:41
URL: http://trueborn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn