src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Heavy Metal Dynamite...

 
Helgen vart precis som jag behövde.
Vart en del öl och hör och häpna sprit, jag inte inte direkt är känd för att dricka det!
Slutade allt i katastrof och kaos?

Fredagen höll jag mig till öl och musik, sen fick jag sällskap också vilket var både kul och skönt.
Satan vad rastlös jag var men detta lugna alltså ner sig.
Lördagen var jag grymt bakfull faktiskt, brukar inte bli det men denna gång vart det så.
Men det rätta till sig under kvällen då jag drack grogg.

Som ni ser var det inga ben i denna grogg.

Passade på att slå in Kevins försenade present också, ett tungt paket från Rockmerch.

Sen vart det Söndag och allt gick i slapphetens tecken.

Köpte denna också som mitt sällskap hade med sig.

Fick denna hälsning via Facebook också.

Cheers!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn