src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

I See The Want To In Your Eyes...

 
Vad tusan är detta?
Är det Family guy eller?
Nej, nej... du är kvar i min blogg och detta är bara ett litet "udda" Fredagstema!
 
Veckan har varit både upp och ner om jag nu ska sammanfatta den.
Men mot slutet av den har den vänt uppåt och det känns skönt, idag ska jag dessutom hänga med Ella.
Vi ska försöka oss på ett spännande projekt som det säkert kommer snackas mer om här på bloggen i framtiden så håll ögonen öppna.
 
hur många där ute kände igen denna låt/video från Family Guy?

I övrigt blir det nog en lugn och fin helg, inga planer är gjorda så kanske inpulsen får tala?
Hur som helst så får ni ta det lugnt där ute i dimman.

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Micke

Hmmm Den låten kommer jag inte ihåg, måste ha missat den i Family Guy... :-O

Ha en riktigt bra helg! :-)

Svar: Den är en klassiker, och han är ju med i flera avsnitt.Dock med andra låtar: ;)

Detsamma! :D
Grimgoth™

2013-01-18 @ 22:00:34
URL: http://loveliferock.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn