src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Imperial State Electric På Saliga Munken...

 
Den 20:e December spelade Imperial State ElectricSaliga Munken här i Norrköping, något jag inte missade.
Stället var fullproppat när jag kom fram och då undrar jag hur dom tänkte när dom lämnade kvar borden i mitten, men jag lyckades krångla mig fram till "front row" ändå till slut.
 
Spelningen gjorde mig inte besviken och det var kul att få se denna grupp i en liten mer intimare miljö än på festivaler då jag sett dom tidigare.
 
För er som är observanta så ser ni också att en ny kategori har skapas här på bloggen vid namn "konserter och festivaler" där jag har samlat alla inlägg i just detta tema.
Något jag borde gjort för länge sedan kanske, men bättre sent än aldrig.
 
 
Imperial State Electric  -  Rock Science ( Saliga Munken i Norrköping.)

Vad tycker ni om mitt nya sätt att lägga ut kort på??
Cheers!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn