src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Ljudet Av Ett Hårdrockshjärta...

Ljudet Av Ett Hårdrockshjärta eller CrimsonAnna som hon också kallas bjuder på en skön blogg med blandade inlägg.
Allt från personligt till även frågeställningar av alla dess slag tas upp på denna blogg, hon är ganska ärlig och rakt på sak men det blir aldrig för mycket.
Hon har också varit med i Blogg I Fokus hos Metal Bloggen.
Vill ni ha ärlighet, musik och hårdrock så bör ni kolla in denna blogg.
Detta är också den sista i raden av gästbloggare i mitt 4-års jubileum.
 
Låt mig presentera: Ljudet Av Ett Hårdrockshjärta. (I morgon släpper jag lös Grimgoth)

 
Grimgoth-bloggen fyller 4 år i år.
Någon 4-årskontroll behövs verkligen inte, däremot hyllningar.
Jag har valt att inte göra något klassiskt tal eller krönika.
Istället har jag valt att göra det med hjälp av hårdrockstexter och låttitlar.
Här kommer en beskrivning av min och Grimgoths bloggrelation.
 
"So close no matter how far, couldn't be much more from the heart"
(Metallica, "Nothing else matters", Metallica)
 

Även om Grimgoth och jag skriver olika (när jag sade att det många som skriver metalnyheter och recensioner bättre var Grimgoth en av dem) så är kärnan ändå densamma, en personlig metalblogg.

 

"Come back in time to bless the child"
(Nightwish, "Bless the child", Century Child)

 

Ytterligare en sak jag uppskattar med Grimgoth, han ber inte om ursäkt för någon del av sitt liv, varken hårdrockaren eller pappan.
Istället går han all in för båda delarna och håller dessutom balansen.
Kevin finns där, eftersom han är en viktig del av livet, men blir aldrig utfläkt eller överexponerad.

 

"United, united, united we stand"
(Judas Priest, "United", British steel)

 

Det är tack vare Grimgoth jag känner mig välkomnad och som en del av metalblogg-communityt.
Har ju fått en del kommentarer att jag inte vet något, att jag inte är metal osv. men då har jag lutat mig tillbaka och tänkt "Jag är metal i Grimgoths ögon".
Han är också en av de som oftast länkar till mig :)

 

"Howlin' with the pack"
(Hammerfall, "Howlin' with the pack", Treshhold)

 

Mitt sista val är dels för att Grimgoth är killen som framhäver sina bloggbröder och systrar, jag skulle gärna hänga i hans vardagsrum om vi bodde i samma stad, dels för att jag hoppas att vi kommer att ses i levande livet någon gång :)


//Ljudet Av Ett Hårdrockshjärta (CrimsonAnna)

 

Cheers!!


Kommentarer
Postat av: CrimsonAnna-vardagslyckans sköldmö

Jag trodde ju att det var du som skulle hyllas här-tack som f*n, metalbroder=)

Svar: Brukar alltid presentera gästbloggaren innan jag låter denne talar.
Anytime!
Grimgoth™

2013-01-31 @ 09:48:18
URL: http://metalanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn