src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

No Tears To Share...

 
Vart ska man börja?
Vart ska man sluta?
 
Överlevde min lugna helg, snacka med lite folk över telefonen för att ventilera samt dra upp en del framtida planer som kanske kommer rädda mig från viss tristess i livet, något som vi nog alla stöter på då och då.
 
En tid nu har jag haft det lite tufft med pengar igen, ingen suprise då man är arbetslös.
Jag har dock lärt mig att hantera det på ett ganska bra sätt men endå slår den sig in i kroppen och gör sig påmind, det jag pratar är om biverkningarna av denna situation som resulterar i hopplöshet, håglöshet och ett jävlar anamma.
 
Viljan och styrkan att förändra sin sits helt enkelt även om det kan verka svårt.
 
En spännande ny sak som hänt i mitt liv är att igår fick jag veta att jag vart Morbror, det hände vid 7:29.
Fan nu vart man genast mycket äldre!
 
I morgon ser jag mest fram i mot att träffa Ella, vi ska då fortsätta med vårt hemliga projekt.
Allt kommer avslöjas i framtiden här på bloggen så klart, förutsatt att allt går som planerat.
 
Torsdag samt Fredagen ser jag fram i mot också, då får jag nämnligen pengar.
Förhoppningsvis kan man hitta på något kul då!?
 
Ett break från vardagen, känns som det behövs!!

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: SpaderEss

Häng in där, det blir bättre...
Så länge det finns Rock, finns det hopp.

Svar: "Det sägs att ovan molnen är himlen alltid blå,Men det kan va' svårt att tro när man inte ser den.
Och det sägs att efter regnet kommer Solen fram igen,
men det hjälper sällan dom som har bli'tt våta." - Björn Afzelius - Tusen Bitar
Grimgoth™

2013-01-22 @ 21:22:30
URL: http://spaderess.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn